Kosárlabda
Pályán kívüli tevékenységéért díjazták a Falcót
Sport Forum Hungary-n ismerték el a csapatot.
:
:
A múlt hét csütörtökön megrendezett Sport Forum Hungary esti programjában a magyar csapatok, sportolók pályán kívüli tevékenységei kerültek reflektorfénybe. A Sport Forum Awardsot azzal a szándékkal hívták életre, hogy egy itthon egyedülálló objektív szempontrendszer alapján elismerjék az ország legnagyobb marketing értékkel bíró sportolóit és csapatait. A díjátadó céljai között szerepel, hogy hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljunk az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez. Az idei évtől a kategóriák értékelésében a PwC Magyarország Sporttanácsadói, Neticle és Observer Médiafigyelő csapata dolgozott.
A díjat Vízi László (a műsor videós és grafikus csapatának tagja) és Tóth Dávid, a Falco kommunikációs- és marketing menedzsere vehette át.
A Falco az Egy Negyed Palaceban sorozata azért innovatív a magyar piacon, mert 100%-ban játékosok generálta tartalom. Az ötletgazda és állandó műsorvezető, a játékos Verasztó Péter volt/lesz, míg a meghívott szereplők – érthető módon – a csapat játékosai voltak/lesznek. Verasztó jelenléte egy bensőséges hangulatot tudott kialakítani a forgatásokon, és sokkal több csapaton belüli poént tudott bevinni a beszélgetésekbe, mint egy külsős.
Verasztó Péter egy – külföldön már bevált – formátumot vitt a klub marketingese elé. A műsor arról szól, hogy a párba állított résztvevőknek egymásra kell licitálni, mennyi felsorolást vállal az előre meghatározott témában. A játékosokat időnyomás alá helyezik, hiszen a válaszokra 30 másodpercük van. Ez a formátum több pozitívummal is járt: amellett, hogy gyorsabbak, pörgősebbek a videók, a műsort otthon nézők is versenybe szállhattak azzal, ha próbára tették a saját tudásukat.
A 9 részes első évad összesen 138.500 megjelenést generált, a részek átlagban 4.233 percnyi megtekintést produkáltak. A megjelenések 35,2%-a konvertálódott minimum 3 másodperces megtekintéssé, tehát minden harmadik felhasználó adott esélyt a videóknak. Érdekes adat, hogy az átlagos megjelenés [15.388 fő] kétszerese a Falco hivatalos Facebook oldalát követők számának [6.350 fő]. A másik oldalról nézve ugyanezt, a tartalomfogyasztóknak csak kevesebb, mint fele Falco-követő, így a műsor azt a célját is elérte, hogy képes olyanokat is megszólítani és megtartani, akik nem Falco-szurkolók.
A B2B aspektust vizsgálva, a műsor szponzora összesen 38.100 percnyi [635 óra] reklámidőt kapott direkt és indirekt módon, hiszen szerepelt a sorozat címében, a műsor helyszíneként a logója folyamatosan látható volt a háttérben, valamint a trailerekben is megjelent.
Ha már a pályán nem megy!????
Olyanok járnak Falco posztokra kötekedni akiknek a csapata meg még képben sincs! Személyiség és önkritika??? Fordított esetben…de hát nem vagyunk egyformák!
Inkább ne legyen a képen, mint sem rontsa azt!????
Mondj egy érvet arra hogy mit rontunk azzal ha elindulunk egy ligában vagy bárhol a bajnokság mellett! Azzal hogy erösebb bajnokságok csapataival játszunk és a pappírforma érvényesül az nem leégés! Meglehet próbálni helyettünk is más csapatoknak is, lehetöség adva van csak a háttérben is tenni kell érte aztán ha az rendben van akkor a pályán is! A Szolnok volt előttünk egy példa erre,most a Falco! Aztán akkor majd én is kritizálok beszólok vagy veled meg a hasonlókkal szemben dicsérő bejegyzést sem fogok szégyenleni megtenni! A lehetőség tehát adva van!
Már megint a szellemesnek álcázott ostobaság…menj és légy okos a saját csapatod cikkénél…ja,várj csak…????
Bámulatos
Gratulálok, ügyesen kezeli Dávid és a csapat a marketinget?