Connect with us

Kosárlabda

Négy fiatal a Mercedes-Benz Gyár Akadémiáról és névadó szponzor is érkezett Kecskemétre

Egyre több kecskeméti kötődésű fiatalt akarnak a csapatban látni.



:

:

A KTE Kosárlabda Klub Kft. 2012-es megalakulásakor fontos célként fogalmazódott meg, hogy a felnőtt bajnokságokban szereplő csapatok (NB I A, NB I B) lehetőleg minél több kecskeméti kötődésű fiatal kosárlabdázót szerepeltessenek. Mindez a cél megerősödött a Mercedes-Benz Gyár Nemzeti Kosárlabda Akadémia 2013-as megalakulásakor.

Az elmúlt években azAkadémián kialakult roppant erős, szakmailag felkészült edzői közösség kiemelt célként azért dolgozik, hogy az Akadémia kimenő korosztályában a felnőtt sportra alkalmas, fejlődni, tanulni vágyó, a profi kosárlabdázóvá válás útján járó fiatalok kerüljenek át a felnőttek kötelékébe.

A KTE Kosárlabda Klub Kft. az Akadémia vezetőségével együttműködve ezért jó ideje dolgozott azon, hogy közösen sikerüljön kialakítani azt a sportági modellt, amely kellően vonzó a fiatalok számára ahhoz, hogy hosszú távon Kecskeméthez kössék karrierjüket. Ennek eredményeképpen most olyan tehetséges fiatalokkal alakítottunk ki évekre szóló együttműködést, akikben megvan az a lehetőség, hogy a jövőben Kecskemét kosárlabdázásának meghatározó tagjai legyenek. Fontos megjegyezni, hogy a szakemberek folyamatosan figyelik a fiatalok fejlődését, és már most vannak olyan 2004-es születésű tehetségek, akik rövid időn belül csatlakoznak majd ehhez a programhoz.

Az érintett fiatalok:

CSERKÓ ANDRÁS (2003.09.02.)
IVKOVIC MILÁN (2003.12.24.)
TÓTH BALÁZS (2003.05.29.)
TÓTH BARNA (2003.01.09.

Névadó szponzor is érkezik

A Duna-Tisza Közi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. komolyabb szerepet vállal a KTE életében, így a csapat új neve Duna Aszfalt -DTKH Kecskemét lesz – derült ki a mai sajtótájékoztatón.

2 hozzászólás

2
Szólj hozzá!

Kérlek regisztrálj / jelentkezz be a hozzászóláshoz
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
bakibaGodemperor Recent comment authors
bakiba
Vendég
bakiba

hogy lehet egy nonprofit szervezet a szponzor? miből? hogy számolják el? nem kéne ezt is visszaforgatni? vagy így jön ki a non-profit? ne mondja senki, hogy ennek bármilyen piaci értéke van és azt meg főleg ne, hogy kommunikációs célja.

Godemperor
Olvasó

Bírom az ilyen “szponzorokat”. Tudom, nálunk is volt (van) ilyen, az is ugyanilyen röhejes.

Legfrissebb

Hírek

Facebook

Hirdetés