Connect with us
Hirdetés

Bajnokság

A hétvégén eldől, kik lesznek ott a 2020-as Magyar Kupán

Még két hely kiadó, amire öten pályáznak.



:

:

A hétvégén rendezik a férfi élvonal alapszakaszának 13. fordulóját. Ennek azért is van nagy jelentősége, mert ezután derül ki, kik szereznek jogot a Magyar Kupa megnyerésére 2020-ban.

Április 3. és 5. között – két év után ismét – a debreceni Főnix Csarnok ad majd otthont a Zsíros Tibor Férfi Magyar Kupa Nyolcas Döntőjének.

Ami biztos: a Falco, a Körmend, a Paks, a Szolnok, a Kecskemét és az Alba Fehérvár már kvalifikálta magát az eseményre, a Sopron, a Szeged és a Jászberény pedig csak külső szemlélői lesznek a tornának.

A fennmaradó két helyre öt csapat pályázik: a DEAC (6-6, +4) a PVSK (6-6, -42), a ZTE (6-6, -23), a Kaposvár (5-7, +30) és az OSE (5-7, -17).

Csirke Ferenc együttesének nem kell figyelgetnie a többi eredményt, ha nyerni tud Szombathelyen, és a DEAC-ZTE mérkőzés győztese is biztosan kvalifikálja magát.

Azonos mérleg esetén a kosárarány dönt, ha több csapat áll ugyanazzal a mutatóval, akkor minitabella (akár még négyes holtverseny is kialakulhat).

 

Forduló Párosítás Időpont
13 Falco-Vulcano Energia KC Szombathely – Pécsi VSK-Veolia december 28., szombat, 15:30
13 DEAC – Zalakerámia ZTE KK december 28., szombat, 18:00
13 Szolnoki Olajbányász KK – KTE-Duna Aszfalt december 29., vasárnap, 18:00
13 Atomerőmű SE – Naturtex-SZTE-Szedeák december 29., vasárnap, 18:00
13 Egis Körmend – Kaposvári KK december 29., vasárnap, 18:00
13 Jászberényi KSE – OSE Lions december 29., vasárnap, 18:00
13 Sopron KC – Alba Fehérvár december 29., vasárnap, 18:00

 

H Csapat M Gy V rel.p.
1. Falco-Vulcano Energia KC 12 11 1 0.958
2. Egis Körmend 12 9 3 0.875
3. Atomerőmű SE 12 8 4 0.833
4. Szolnoki Olajbányász 12 8 4 0.833
5. Alba Fehérvár 12 7 5 0.792
6. KTE-Duna Aszfalt 12 7 5 0.792
7. Pécsi VSK-VEOLIA 12 6 6 0.750
8. DEAC 12 6 6 0.750
9. Zalakerámia ZTE KK 12 6 6 0.750
10. Kaposvári KK 12 5 7 0.708
11. OSE Lions 12 5 7 0.708
12. Sopron KC 12 3 9 0.625
13. Naturtex-SZTE-Szedeák 12 2 10 0.583
14. Jászberényi KSE 12 1 11 0.542
48 hozzászólás

48
Szólj hozzá!

Kérlek regisztrálj / jelentkezz be a hozzászóláshoz
14 Comment threads
34 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
22 Comment authors
dballRRichieGBezseagyasOroszlanyi Banyasz Recent comment authors
RRichieG
Olvasó

Eleve elbaszott ez az egész Magyar Kupa rendszer. Ott van pl az OSE. Idegenben játszott a Körmendnél,Pakson, és a Szombathelyi Honvédnál. Ez hol fair dolog egy bajnokság félidei állását nézni??
A másik, a Kupa megnyerésére esélyt kellene adni minden magyar csapatnak minden évben, mint régen, mint a fociban..

Hubie Brown
Olvasó

Szerintem is szar ez az ötlet. A kupának pont az a lényege, hogy egy meccsen dől el a továbbjutás, így kisebb csapatoknak is van lehetősége villantani valamit. Most meg pont a bajnoki szerepléshez kötik a kupaindulást is.

Bezse
Olvasó

Szerintem vannak csapatok, akik ott sem akarnak nahyon lenni . Jobb nekik egy pihi hétvége, mint a debreceni plusz meccs. Nekem ilyen a kapos és a pécs. Öregek, fáradtak, hosszú utazás, tuti vereség az első napon…. Ugyan már minek az egész? DEAC motivált a hazai pálya miatt, OK. Mellettük vagy zte vagy ose lesz ott. Csak így tessék számolgatni

agyas
Olvasó

Jellemző az egész komolyságára, hogy sehol nem hozzáférhető, hogyan állapítják meg azonos győzelemszám esetén a sorrendet.

Hubie Brown
Olvasó

Lehetőségek: 1. Ha a Pécs nyer, akkor a Pécs és a DEAC-ZTE győztese jut be a MK-ba. A többi meccs nem számít. 2. Ha a Pécs kikap, a Kaposvár kikap, és az OSE kikap, akkor a Pécs és a DEAC-ZTE győztese jut be a MK-ba. 3. Ha a Pécs kikap, a Kaposvár kikap, és az OSE nyer, akkor a DEAC-ZTE győztese, és az OSE jut be a MK-ba. 4. Ha a Pécs kikap, a Kaposvár nyer, és az OSE kikap, akkor a DEAC-ZTE győztese, és a Kaposvár jut be a MK-ba. 5. Ha a Pécs kikap, a Kaposvár nyer, az… Olvass tovább »

Falcokc99
Olvasó

Pontosan így van. Köszi a részletes elemzèst.

Ledon Green
Olvasó

Ha a Pécs kikap kiesik bármi van.
2 csapat esetén a kosárkülönbség dönt!
2-es pont esetén a kosárkülönbsége a Pécsnek katasztrofális,tehát tuti kiesik a nyolcból.
Ha 3 vagy 4 csapat áll azonos mutatóval,akkor jön a minitabella,és az összes eredmény beleszámít!
Tehát a Pécs ha kikap nem juthat be semmiképpen sem.Márpedig kikap!

Hubie Brown
Olvasó

Ettől a kosárkülönbségtől most már kihullik a hajam tényleg 😀
Tudsz linkelni erre vonatkozó szabályt?
Egymás elleni eredmény a döntő holtversenynél.

Ledon Green
Olvasó

Azonos mérleg esetén a kosárkülönbség dönt, ha több csapat áll ugyanazzal a mutatóval, akkor minitabella (akár még négyes holtverseny is kialakulhat).

Hubie Brown
Olvasó

Most ugyanazt írtad le újra. Ezzel nem vagyunk előbbre.
Szerintem meg nem így van, és a hivatalos tabella is ezt támasztja alá.

Ledon Green
Olvasó

Ebben igazad van!Sajnálom!
Direkt megnéztem az MKOSZ hivatalos Férfi Magyar Kupa versenykiírását mely PDF-ben letölthető.
Ha hiszed ha nem NINCS benne semmilyen információ.Mindössze annyi,hogy a 13. forduló utáni sorrend dönt.Nincs részletezve hogy pontazonosság esetén mi a helyzet!!!!!!!!!!!!
A matekom pedig a BB1 és a különböző hírekben olvasható infók alapján készült.
Ha mégsem így van,akkor az az információáramlás hibája…
A “hivatalos” tabelláknál pedig van ahol így van ahogy úgy számolnak.
Neked van hivatalos leírt és nyilvánosságra hozott infód,hogy mi alapján döntenek?

Hubie Brown
Olvasó

Köszönöm, örülök, hogy más is utánanéz végre. Ezt van az MKOSZ versenyszabályokban: 18.1 A csapatok helyezési sorrendjét a győzelmeikkel és vereségeik alapján elért pontszámaikkal kell meghatározni a Nemzetközi kosárlabda játékszabályok, A csapatok helyezése fejezetének alapján, amennyiben a jelen szabályzat vagy a vonatkozó versenykiírás másképpen nem rendelkezik. Ott pedig ugye ez szerepel: If 2 or more teams have the same win-loss record of all games in the group, the game(s) between these 2 or more teams shall decide on the classification. If these 2 or more teams have the same win-loss record of the games between them, further criteria shall be… Olvass tovább »

Ledon Green
Olvasó

Pár napja megjelent a DEAC hivatalos honlapján nagy örömködve,hogy már bent vannak gyakorlatilag mert a kosárkülönbség így meg úgy…
Most meg az a cikk eltűnt és új cikk van,ahol már azt taglalják,hogy egymás elleni eredmény dönt…
Tehát az érdekeltek sem tudnak semmit sem!!!
Miért nem ad ki a kosárszövetség egy hivatalos tájékoztatást a szurkolóknak???

Hubie Brown
Olvasó

Talán ők is olvasták az írásomat 😀
Bár úgy látom rosszul számolgatnak ennek ellenére.

Azért én bízom benne, hogy a klubok tisztában vannak a szabályokkal, jobb híján rákérdeztek a szövetségnél az érintett csapatok, hogy mi a helyzet.

Oroszlanyi Banyasz
Olvasó

Ahogy az angoloknál a boxing day-ben minden eredmény, és annak az ellenkezője is előfordulhat, úgy most itt is benne van sok meglepetés.
Nyerjünk Berényben vasárnap, de ahogy lentebb írta bányász kartárs, szerintem is ez a bajnokság miatt lenne nagyobb érték. Persze ha eljutunk az MK-ba, akkor Debrecenben is ott lesz a tábor, és akkor egy igazi örömszurkolást adnánk.

Hubie Brown
Olvasó

Be tudjátok linkelni azt a szabályzatot, amiben kosárarány szerepel kettős holtversenynél, de egymás elleni eredmény hármas holtversenynél?
Rendkívül érdekelne.
Már csak azért is, mert ez a “kosárarány” egy eléggé életképtelen mutató számomra. Tudjátok a kosár az, amiből van 1, 2, és 3 pontos is, na ezek számát sehol nem tartják nyilván egy tabellában sem, pláne nem az arányukat.

Addig is inkább a hunbasketen lévő tabellának hiszek, ami úgy látom a FIBA szabályait használja. És szinte minden holtversenynél eltér az ittenitől 🙂
Mondjuk a BL tabella is hónapokig rossz volt itt, szóval ez nem olyan nagy meglepetés.

bányász
Vendég
bányász

Szezon közben soha nem számolgatnak minitabellát. Nem csak nálunk, sehol sem. (Mondjuk ezt fel szokás tüntetni a tabella alján.)

A kosárarányon felesleges lovagolnod, csak rosszul írták, illetve általában rosszul használják. Természetesen a kosárkülönbség dönt.

Hubie Brown
Olvasó

Mi az hogy szezon közben soha nem számolgatnak? Ezt hívják lustaság szabálynak? 🙂 Az egymás elleni eredmény is számolgatás, meg a pontkülönbség is. Most gyorsan megnéztem pár bajnokságot. Számolgatnak bizony szezon közben is, a BL-ben, a német bajnokságban, a francia bajnokságban. A spanyol bajnokságban pedig úgy látom a pontkülönbség a döntő. Én úgy olvastam a magyar bajnokságban a FIBA szabályzatát követik, tehát ezek a szabályok holtversenynél: If 2 or more teams have the same win-loss record of all games in the group, the game(s) between these 2 or more teams shall decide on the classification. If these 2 or more… Olvass tovább »

paparazzi
Olvasó

DEAC a Becsky-Berényi páros vezetésével 2 éve ugyanitt tartott, akkor a Kecskeméttel játszottak ki-ki meccset Debrecenben,az MK döntőért, ahol Forray Fofó lemeccselte Berényit.
Óriásit fejlődött a DEAC az elmúlt években!
Bravó, Becsky!
Bravó, Berényi!

Vadkakas
Olvasó

Illene a hazai rendezésű döntőn ott lenni… Sok kérdést felvetne ha nem jönne össze…
Hajrá DEAC!

dball
Olvasó

Kedves Vadkakas kartárs! A torkánál ragadta meg a dolgot. Két éve már eljátszottuk, nem kellene ismételni.

szurkoló
Olvasó

Április 3-5 között rendezendő versenyig még sok csapat formája változhat lehet hogy valamelyik addigra áll össze és hogy széthullik.De a mostani állás alapján elég egyértemü lenne a győztes.

nyolcmegnyolc
Olvasó

Én nem érzem ennyire biztosnak az Olaj győzelmet.????

bányász
Vendég
bányász

Igazából csak a bajnokság miatt szeretném a győzelnet Berényben.
Nagy meglepetés lenne, ha ott lennénk a kupában. Azonban így is hetek óta sérülésekkel bajlódunk, nem lenne jó, ha a kuparészvétel a bajnokság rovására menne.

Vulcano
Olvasó

Nagyon szimpatikus a csapatotok és a szurkolók. Ugyhogy szorítok, hogy bekerüljetek.
(egy Falco-szurkoló)

Ledon Green
Olvasó

Még annyit a DEAC vezetésének,ha kikapnak a ZTE-től és az Oroszlány nyer,akkor a hazai rendezésű Magyar kupában sem 2018-ban sem 2020-ban nem vehetnek részt ezzel a kiemelkedő játékosanyaggal és költségvetéssel és a kispadon ülő 4!!!edzővel!
Jó nagy blama lenne!

vaino
Olvasó

Komoly személyes oka lehet annak, hogy december 25-én ebédidőben is a szakmai stábot ekézed.

A számításokért köszönet, izgalmas lesz a következő forduló!

Békés Karácsonyt!

Ledon Green
Olvasó

A 7-8. hely viszonylatában a metek: A Kaposvár kikap Körmenden,így biztos kieső a nyolcból. A Pécs kikap Szombathelyen ez is fix.És bármi lesz kiesnek a nyolcból! A DEAC-ZTE győztese tuti bejut a nyolcba Ha az Oroszlány kikap Jászberényben amire kicsi esélyt rakok,és a ZTE nyer Debrecenben,akkor a DEAC megy be a ZTE mellett mert neki jobb a kosáraránya mint a Pécsnek. Ha az Oroszlány kikap Jászberényben és a DEAC nyer,a ZTE ellen,akkor ZTE megy be a nyolcba a DEAC mellett ,mert neki is jobb a kosáraránya mint a Pécsnek. Abban az esetben ha az Oroszlány nyer Jászberényben amire nagy esély… Olvass tovább »

nyolcmegnyolc
Olvasó

Gratulálok és köszönöm, hogy több időt szántál rá, mint a szakportál.

sztogram
Olvasó

Csak éppen nem túl helyes az okfejtés…
“Ha az Oroszlány kikap Jászberényben amire kicsi esélyt rakok,és a ZTE nyer Debrecenben,akkor a DEAC megy be a ZTE mellett mert neki jobb a kosáraránya mint a Pécsnek.
Ha az Oroszlány kikap Jászberényben és a DEAC nyer,a ZTE ellen,akkor ZTE megy be a nyolcba a DEAC mellett ,mert neki is jobb a kosáraránya mint a Pécsnek.“

És ha a Kaposvár nyer? Az miért maradt ki?

Ledon Green
Olvasó

Az is benne van az okfejtésben,hogy “A Kaposvár kikap Körmenden,így biztos kieső a nyolcból” Ez a papírforma,és azt gondolom,hogy a Kaposvár nem tud nyerni Körmenden,és így nem foglalkoztam a 4-es holtverseny matekozsával,mert nem éri meg a ráfordított idő.
De ha Te úgy gondolod,hogy aKaposvr nyer Körmneden akkor kérlek írd le az új matekot a 4-es minitáblázatra!

Ledon Green
Olvasó

Ha jól számoltam a 4-es holtversenyben ha a DEAC nyer a ZTE ellen és a ZTE marad a 4-esben akkor az Oroszlány sima 3-0-al megy a nyolcba!
Ha viszont a DEAC marad a 4-es táblázatban akkor a Kaposvár és a DEAC áll 2-1-el,de a Kaposvárnak jobb a kosáraránya így ők mennek be,de azért valljuk be erre nagyon kevés az esély!

Oroszlanyi Banyasz
Olvasó

Szép munka, Green, köszi a részletes elemzést! Tolok is egy bejgli-pálinka kombit az egészségedre.

MásikVégétFújdMeg
Olvasó

Meg mi van akkor, ha becsapódik egy aszteroida,ugyebár?!…

Oroszlanyi Banyasz
Olvasó

Akkor nem lesz MK. Ha viszont nem jön a világvége, akkor a srác leírta a legsanszosabb kimeneteleket.
Aszteroida, az…

nyolcmegnyolc
Olvasó

Tyűha!
Ezt írtam! Vette a fáradtságot, elemezte, végig gpndolta…
Ő megtette. Akinek talán dolga volna az nem nézte meg.
Az, hogy hibàzott (nem tette), engem nem zavar. Dolgozott vele, bepötyögte, megosztotta.
Én megköszönöm.

sztogram
Olvasó

Kicsi esélyt lát arra, hogy az OSE kikapjon Berényben (simán benne van a pakliban), de a Kaposvár kikap fixen… Rendkívül tényszerű, objektív és korrekt ????

nyolcmegnyolc
Olvasó

Nem érted, sajnálom.

Falcokc99
Olvasó

Rosszul tudod, ha az Ose kikap Jászberényben, akkor a PVSK lesz ott a kupadöntőn, egymás elleni számít ha két csapatnál van egyenlőség, ergo aki kikap Deac-Zte meccsen azzal lesz egálban a Pécs (ha a Kaposvár és az Ose kikap) és mivel Deacot és Ztet is megverte a Pécs ezért ők lesznek ott.

Ledon Green
Olvasó

Úgy szól a szabály,hogy a normál tabellánál a kosárkülönbség számít!
Tehát a Te matekodnál a Pécs 6-7 és a DEAC-ZTE vesztese is 6-7-el áll és ebben az esetben a 2 csapat között a kosárkülönbség miatt a Pécs a kieső!!! Nincs egymás elleni eredmény,hanem kosárkülönbség van! Sorry!

Falcokc99
Olvasó

Nem így szól a szabály, de mindegy majd meglátod, olyan lehetőségek vannak, amiket fent leírtak. Két csapat között az egymás elleni számít, ha 3an állnak ugyanúgy akkor lehet kosárkülönbség.
Sorry!

SárgaPárna
Olvasó

A Körmend már sehogy nem tud kicsúszni?

piros710321
Olvasó

Örülünk, hogy még ilyenkor is a Körmend a fő téma nálad! Szerencsétlen egy életed lehet!

Downtown
Vendég
Downtown

Nem.
Ellenben a kannasbor a koszos szadbol ki tud csúszni.

MásikVégétFújdMeg
Olvasó

Akkor meg mi értelme lenne az életednek?

mte7
Olvasó

Így is kérdezhetnéd…A hétszeres “kupagyőztes”Körmend már sehogy sem tud kicsúszni?
Boldog Karácsonyt!!!!
Te ezt nem ismered…

dball
Olvasó

Te csússzál már ki innen valahogy…

laja
Olvasó

Egy biztos,hogy ez a gyenge Pécs nem nyer Szombathelyen!

Hirdetés

Legfrissebb

Hírek

Facebook

Hirdetés